(d)in Inima unei Lacrimi

sâmbătă, 8 decembrie 2012

revelatie



am (re)vazut, intimplator sau nu, fotografii din diferite pelerinaje ale altora si ale mele. de cind, pe unde si cit am haladuit ca sa Te caut si sa mi Te aflu!  nu Te mai gasesc intre oameni, ma deranjeaza vocea lumii, larma ei nerostuita ma impiedica sa`Ti aud bataile inimii si soaptele de iubire cu care ma invalui in fiece clipa. ce oarba si surda am fost, Doamne! calea se desfasura inaintea mea iar Tu erai in mine de`atita amar de vreme batind neostenind sa Iti deschid...
voi face precum Iov, imi voi pleda singura cauza in fata Ta, caci Tu esti cel ma bun Judecator. stiu ca daca m`ai chemat din pustiul meu, dintr`un ogor uscat si far' de apa, imi vei gasi si locul potrivit in gradina Inimii Tale ca sa`Ti slujesc cu iubire maslinul. binecuvinteaza viata mea, Doamne, si transform`o cu mirajul iubirii divine intr`un nesfirsit pelerinaj in jurul Inimii Tale Preasfinte!






posted by lacrima.lac at 05:28

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home