(d)in Inima unei Lacrimi

sâmbătă, 23 februarie 2013

ginduri in culori

ginduri de gindit in gind. oricum, des(ert)a(r)te.
mi`ar fi placut atit de mult ca asta`seara sa fi trait intr`o clipa cit pentru toate zilele in care am murit cite putin.

de fapt, culoarea mea preferata este rosu. ma face vie.
dar nimeni nu intelege. desi  toata lumea asa zice.
asa ca prefer negrul. macar ma imbraca.
si toti vad si intreaba de ce. dar nici unul nu intelege.
pentru ei e mereu zi. si mult roz.

urasc rozul..
ce`mi veni??

cum de ajung mereu atit de aproape de intuneric? pe orice drum as merge, oricit de luminat mi s`ar parea a fi la inceput, ajung mereu la acelasi capat. intuneric bezna. iar...
am aflat atit de multe despre viata, dar atit de putine despre oameni. oare o fi vreo legatura intre astea doua?

si totusi. afara va fi in curind primavara. si mult verde.
o fi viata? poate (chiar) oameni.




chiar asa, ce`mi veni?
in fond, sint doar niste culori...



posted by lacrima.lac at 11:23

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home